Dag 22: De laatste fietsdag

De laatste kilometers fietsen brachten ons tot het gezellige stadje Skagen. Winkeltjes, tapas, gezelligheid en een stralende zon. Een mooie afsluiter. Daarna zijn we nog even doorgefietst naar Grenen en het uiterste puntje van Jutland. Hier stopt Denemarken en ons fietsavontuur. -wel toch na onze fietstocht terug naar de camping. Weer een heerlijke fietsvakantie om […]

Lees verder...

Dag 21: De Odyssee van Bram en Lukas

Vandaag staat er een avontuur van een ander kaliber op het programma voor Bram en Lukas. Te voet, met de trein, de trein, nog een trein, de bus en de shuttlebus naar de auto in Billund! (En dan half Jutland door terug naar de camping!) Openbaar vervoer in een vreemd land is altijd weer even […]

Dag 20: Wij ❤️🇩🇰

Na onze marathonrit van gisteren voelt het vandaag perfect voor een nieuwe rustdag en wat mijmeringen. Bij Lukas de eerste teek van de vakantie eruit gehaald. Denemarken, topland voor fietsvakanties met kinderen! Niet plat, maar ook nergens echt lange steile klimmen Voldoende afwisseling tussen landschappen Schitterende natuur (Meestal) veilige rustige wegen Goed uitgewerkt fietsnetwerk (je […]

Lees verder...

Dag 19: kleine beentjes grote afstanden

Over vandaag kunnen we kort zijn. Het was een lange dag! Soms wil je wel eens een grens verleggen. Dat voelt goed. Eens iets doen dat misschien voor je begint wat onmogelijk lijkt? Vandaag wilden we 75km proberen te fietsen. En als de mindset goed zit, de beentjes in orde zijn, het weer meezit (maar […]

Dag 18: Tordenbyger en skybrud

Terug naar ons weer van het begin van de fietstocht! Deze ochtend snel de tent ingepakt en tijdens een bui even geschuild en ontbeten in de mooie ruimte van de camping. Na de regen, vol goede moed vertrokken voor een langere etappe. Door de regen waren we wel later vertrokken dan voorzien. Daarbij zat de […]